viernes, 28 de agosto de 2009

La Family Bolas get back de St.Antoni Calonge. Amb un marrrr de sensacions








Aquest any per combatre la crisi hem decidit invertir els nostres calerons a la nostra estimada Catalunya, concretament a la Costa Brava. Hem trovat unes vistes de luxe, tranquilitat, alguna sorpresa, i sobretot els iogurts i les pizzes de l´Empordà... Tornem amb força per fer-nos sentir a la Festa Major de Vilafranca, Visca la Festa Major !! Visca la gresca !! i Visca les pizzes del Penedés que també estan molts bones !!!... ah i Visca la meva dona i els meus fills i els amics i Visca jo que quant estic de vacances estic molt content ... quenelde lidel lidel queneldelidel lidel sigueme....






1 comentario:

Victòria dijo...

Jajajja Bolas, benvingut de nou al món del curro i de la vida normal...veiga que us han sentat genial els iogurts de l'Empordà nen!!!